השרה הבכירה נגד ראש הממשלה: "קיצוץ אכזרי ומיותר"

    איתי גדסי 1 Comment on השרה הבכירה נגד ראש הממשלה: "קיצוץ אכזרי ומיותר"

    חמישה ימים בלבד לפני הבחירות הממשלה תתכנס לאשר קיצוץ בתקציבי משרדי הממשלה על מנת לממן את הסכם השכר שנחתם מול המורים, אלא שלא כל השרים מתכוונים לתמוך בקיצוץ | "מדיניות שפוגעת בשכבות הכי מוחלשות בחברה" אומרים במפלגת העבודה

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום פורסם שהממשלה תתכנס ביום חמישי באופן חריג, חמישה ימים לפני הבחירות, כדי לאשר קיצוץ משמעותי במשרדים השונים למימון תוספות השכר שסוכמו עם המורים, חמישה ימים בלבד לפני הבחירות. הכסף למורים יגיע בין היתר ממשרדי החינוך, הבריאות, הרווחה והביטחון.

    לאחר שלפיד החליט להביא את אישור הקיצוץ לממשלה, מפלגת העבודה הודיעה כי תתנגד לקיצוץ במתכונת הנוכחית שלו. "לקצץ בתקציב המשרדים החברתיים זו מדיניות נתניהו, מדיניות ימנית קפיטליסטית הנוגדת את תפיסת עולמה של מפלגת העבודה, מדיניות שפוגעת בשכבות הכי מוחלשות בחברה" אמרו במפלגה.

    יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי הוסיפה: "הקיצוץ הרוחבי מזכיר את הפתרונות האנטי חברתיים והמנוכרים של נתניהו. מזכירה לראש הממשלה שהשיטות הקפיטליסטיות הללו הן שריסקו את המערכות החברתיות של מדינת ישראל".

    "קיצוץ רוחבי משמעו שאנשים יחכו לאוטובוסים שלא יגיעו, שלמשטרה יהיו פחות משאבים להיאבק בפשיעה, שהתור לבדיקות בקופות החולים יהיה ארוך יותר, שהקשישים לא יקבלו מענה – לא ניתן לזה יד. המורים חייבים לקבל את עליית השכר שהובטחה להם ואפשר למצוא לזה פתרונות אחרים שלא דרך קיצוץ רוחבי אכזרי ומיותר" כתבה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אולי הגיע הזמן לקצץ בפנסיות המופרכות של גזלני הקבע, לבטל את "שירותו אומנותו ותקציבו" ולא לשלם פנסיה תקציבית מגיל 42 וכמובן לבטל כפל תשלומים לפורשי הצבא לא גם פנסיה וגם שכר ח"כ או שר שיבחרו רק מקור תקציבי אחד. גנץ וחבורתו לוקחים לכיסם כל חודש מעל 100,000 ש"ח למה?